Összes oldalmegjelenítés

2011. 03. 06.

"A kép első kötelessége, hogy ünnep legyen a szem számára...." Delacroix

Mondják nincsenek véletlenek. Mikor az idézetek között keresgéltem, találtam meg ezt a mondatot, és a név.... szóval a nevet csak később vettem észre, az első művészeti könyv volt ami a kezembe került fiatal koromban, Eugéne Delacroix művei. Majd Rembrandt és Csontváry. Talán ekkor kezdett igazán érdekelni a festészet.
Delacroix festménye, a Vihartól megvadult ló. Mennyire kifejező tud lenni egy kép, érzelmek sokaságát váltja ki bennünk...

Imádom, ha valami szép, szemet gyönyörködtető látvány tárul elém. Így voltam a festményekkel. Hosszú évek teltek el, míg egy alkalommal ecsetet fogtam. Ma már tudom milyen érzés az alkotási vágy, újra és újra lendületbe hoz, megszünik körülötted a világ....

Virtuális tárlatvezetés a festményeimből. Remélem, egyre többet tudok majd kihelyezni az oldalra, nem csak magam, hanem mások örömére is.






Görögországban.
Azt mondták, hogy csak akkor jöhetek haza, ha festek nekik egy képet.
Hát, jó pár napig pingáltam :-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése